“Veysəloğlu ilə İlk Addım”la 5 ...
Member news
“Veysəloğlu ilə İlk Addım”la 5 aylıq ödənişli təcrübə və iş imkanı Proqrama sonuncu kurs tələbələri və yeni məzunlar qoşula bilərlər.
Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu “Veysəloğlu ilə İlk Addım (VİA)” təcrübə proqramının 4-cü buraxılışına start verib. Təcrübə, öyrənmə, inkişaf və dəyərləndirməni əhatə edən layihənin müddəti 5 aydır.
Layihənin əsas məqsədi istedadlı, yüksək potensiala malik gənclərin universitetlərdə öyrəndikləri nəzəri bilikləri real iş şəraitində tətbiq etmələrinə imkan yaratmaq və müasir əmək bazarının tələblərinə uyğun gənc kadrların yetişdirilməsinə dəstək olmaqdır.
“VİA4” təcrübə proqramı üçün əsas tələblər:
▶ Qeyd olunan ixtisaslar üzrə ali təhsil: Biznesin idarəedilməsi; Kompüter elmləri, İT, proseslərin avtomatlaşdırılması mühəndisliyi; Sənayenin təşkili və idarəedilməsi; Maliyyə, mühasibat uçotu və audit; Qida məhsulları mühəndisliyi, çoxişlənən malların texnologiyası mühəndisliyi; Marketinq; Menecment;
▶ Universitetə yüksək qəbul balı və yüksək GPA;
▶ İngilis dili biliyi üstünlükdür.
Karyerasına “Veysəloğlu”da başlamaq istəyən namizədlər “mövzu” hissəsində “VİA4” yazmaqla, öz CV-lərini career@veyseloglu.az ünvanına 28.06.2022-ci il tarixinə kimi göndərə bilərlər.
Təcrübə proqramı müddətində iştirakçılar Şirkətlər Qrupuna daxil olan bizneslərin fərqli strukturlarında təcrübə qazanacaq, iş prosesi ilə yaxından tanış olacaq, təlimlərə cəlb ediləcək və proqramı uğurla başa vurduqdan sonra şirkətin müxtəlif bizneslərində karyera seçimi əldə edəcəklər.
Məzun “VİA”çıların dediklərindən:
Kənan Rzazadə (“Xonça” Fabriki, maliyyə müdiri): “İlk “VİA”çı olaraq, “Veysəloğlu” ailəsinə qoşulmaq şansını qazandım. Bizimlə ilk görüşündə Şirkətlər Qrupunun təsisçisi Aydın Talıbovun sözləri hələ də xatirimdədir: “Biz bu binanı bura qədər formalaşdırmışıq, siz üstünə yeni daşlar əlavə etmək üçün gəlmisiniz. Əsas akademik öyrəndikləriniz yox, necə öyrənməli olduğunuzu bilməyinizdir. Şirkətimizin yeni qanı sizsiniz”. Keçən 5 il ərzində kiçik mütəxəssis olaraq işə başladım, hazırda maliyyə müdiriyəm”.
Mahmud Səmədov (Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu, biznes analitik): “VİA bizə gələcək karyeramızı istədiyimiz sahədə qurmaq və sevdiyimiz işlə məşğul olmaq üçün geniş seçim imkanı qazandırdı. Siz də bu şansı qaçırmayın!”
Türkan Hüseynova (“OBA Market” MMC, ticari məhsulların çeşidlənməsi üzrə analitik): “VİA karyeramın başlanğıc nöqtəsi oldu. Sadəcə təcrübə deyil, həm də qazandığım peşəkar mühit bütün iş həyatım boyu dəyərli olacaq!”
28 ildir ki, ölkə iqtisadiyyatına dəyər qatan Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu pərakəndə, logistika, distribusiya və istehsalat sahələrində fəaliyyət göstərir. 19,500 nəfərdən çox insanın iş yeri olan Şirkətlər Qrupu Deloitte şirkətinin təşkil etdiyi nüfuzlu Best Managed Companies müsabiqəsinin qaliblərindəndir.
Related News
Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu iyul ayı üzrə Pərakəndə İndeksini açıqlayıb
Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu aylıq təqdim edilən “Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi” vasitəsilə məlumatları ictimaiyyətlə açıq paylaşmaqla müştərilərə istehlak səbətlərini planlayan zaman dəstək olmağı hədəfləyir.İndeks göstəricilərinə Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda istehlak məqsədi ilə məhsul alan bütün müştərilərin ən çox aldığı 4317 məhsul daxil edilib. Bu siyahıya qısa müddətli istifadəyə yararlı istehlak məhsulları (təzə qida), qida, spirtli və spirtsiz içkilər, həmçinin tütün məmulatları daxildir. İndeksin hesablanması zamanı satış miqdarlarına görə hər kateqoriyaya ağırlıq veririlir. Nəticədə müştərilərin orta illik və aylıq qiymət dəyişikliyi tempini izləmək mümkün olur.“Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi”-nə daxil edilən məhsulların qiymətində 2021-ci ilin iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə 4,8% artım müşahidə edilir. Belə ki, 2021-ci il iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə təzə qida məhsullarında 1,2%, qida və spirtsiz içkilərdə 8,2%, alkoqol və tütün məmulatlarında isə 5,5% artım olub.Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun missiyası cəmiyyəti təmiz, sağlam, münasib qiymət və keyfiyyətə gündəlik istehlak malları ilə təmin etməkdir. Təqdim olunan pərakəndə satış indeksi göstəricilərinə əsasən aydın olur ki, Şirkətlər Qrupu bazarda münasib və maksimum sabit qiymət siyasəti aparmaqla öz missiyasına xidmət edir.
Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for August
The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food (FMCG), food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to August 2020 in August 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 6.1%. Compared to August 2020 in august 2021 there was an increase by 4.0% in fresh food, 8.5% in food and non-alcoholic beverages and 5.6% in alcohol and tobacco products.The mission of Veyseloglu Group of Companies is to provide society with fresh, healthy, affordable and high quality daily consumer goods. Based on the presented Veyseloglu Retail Index, it is clear that the Group of Companies serves its mission by pursuing a reasonable and maximum stable pricing policy.
Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for September
The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food, food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to Semptember 2020 in September 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 7,7%. Compared to September 2020 in September 2021 there was an increase by 6,7% in fresh food, 9,5% in food and non-alcoholic beverages and 5,8% in alcohol and tobacco products.