Marketə məhsullar haradan gəlir?

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna aid olan “Araz” və “OBA” marketlərində alış-veriş edən zaman bu məhsulların haradan gəldiyi barədə düşünürük. Elə mən də bunu öyrənmək üçün Şirkətlər Qrupuna aid olan logistik mərkəzə gəldim.

Ölkənin 10 bölgəsində Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun lokal anbarları və platformaları var və burada iş müasir texnologiyalar əsasında qurulub.

https://www.youtube.com/watch?v=VziRdlRHi1E

Məhsullar müştərilərə çatdırılanadək xüsusi rəflərdə çeşidlənir, keyfiyyətə nəzarət prosesindən keçdikdən sonra soyuduculu yük maşınları ilə marketlərə daşınır.

Ümumiyyətlə, anbar dedikdə, insanın ağlına yalnız kişilərin çalışdığı iş yeri gəlir. Bəs əslində necədir?

https://www.youtube.com/watch?v=vQJ7By3QXjk

Logistika Mərkəzində yük avtomobillərinə həm təhlükəsizlik, həm də keyfiyyətə nəzarət baxımından GPS vasitəsilə nəzarət edilir. Bununla da həm sürücülərin, həm də ümumi ictimaiyyətin təhlükəsizliyi təmin olunur. Ümumiyyətlə, burada iş yerinin təhlükəsizlik qaydalarına xüsusi diqqət yetirilir.

https://www.youtube.com/watch?v=-r1l8vBADJ8

Karyerasını logistika istiqamətində qurmaq istəyənlər üçün 200 yeni iş yeri elan olunur. İşə qəbulla bağlı maraqlananlar 055 400 85 83055 253 18 06 nömrələrinə zəng edə və ya vatsap vasitəsilə əlaqə saxlaya bilərlər.

Səidə Məmmədli

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu

Date
20 October 2022
Related News
17 August 2021

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu iyul ayı üzrə Pərakəndə İndeksini açıqlayıb

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu aylıq təqdim edilən “Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi” vasitəsilə məlumatları ictimaiyyətlə açıq paylaşmaqla müştərilərə istehlak səbətlərini planlayan zaman dəstək olmağı hədəfləyir.İndeks göstəricilərinə Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda istehlak məqsədi ilə məhsul alan bütün müştərilərin ən çox aldığı 4317 məhsul daxil edilib. Bu siyahıya qısa müddətli istifadəyə yararlı istehlak məhsulları (təzə qida), qida, spirtli və spirtsiz içkilər, həmçinin tütün məmulatları daxildir. İndeksin hesablanması zamanı satış miqdarlarına görə hər kateqoriyaya ağırlıq veririlir. Nəticədə müştərilərin orta illik və aylıq qiymət dəyişikliyi tempini izləmək mümkün olur.“Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi”-nə daxil edilən məhsulların qiymətində 2021-ci ilin iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə 4,8% artım müşahidə edilir. Belə ki, 2021-ci il iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə təzə qida məhsullarında 1,2%, qida və spirtsiz içkilərdə 8,2%, alkoqol və tütün məmulatlarında isə 5,5% artım olub.Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun missiyası cəmiyyəti təmiz, sağlam, münasib qiymət və keyfiyyətə gündəlik istehlak malları ilə təmin etməkdir. Təqdim olunan pərakəndə satış indeksi göstəricilərinə əsasən aydın olur ki, Şirkətlər Qrupu bazarda münasib və maksimum sabit qiymət siyasəti aparmaqla öz missiyasına xidmət edir.

6 September 2021

Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for August

The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food (FMCG), food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to August 2020 in August 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 6.1%. Compared to August 2020 in august 2021 there was an increase by 4.0% in fresh food, 8.5% in food and non-alcoholic beverages and 5.6% in alcohol and tobacco products.The mission of Veyseloglu Group of Companies is to provide society with fresh, healthy, affordable and high quality daily consumer goods. Based on the presented Veyseloglu Retail Index, it is clear that the Group of Companies serves its mission by pursuing a reasonable and maximum stable pricing policy.

5 October 2021

Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for September

The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food, food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to Semptember 2020 in September 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 7,7%. Compared to September 2020 in September 2021 there was an increase by 6,7% in fresh food, 9,5% in food and non-alcoholic beverages and 5,8% in alcohol and tobacco products.